Petrol Ofisi Automatic sistemi, araçların yakıt alımlarına dair tüm verileri kayıt altına alır ve yöneticilere kolayca erişilebilecek şekilde raporlar sunar. Hangi aracın, hangi gün ve saatte, hangi istasyondan, ne kadar yakıt aldığı gibi kritik bilgiler; sistem üzerinden şeffaf ve düzenli biçimde izlenebilir.
Bu raporlar sayesinde yöneticiler; yakıt alım sıklıklarını, istasyon tercihlerini ve toplam tüketim miktarlarını görüntüleyerek yakıt harcamalarını kontrol altına alabilir. Böylece, elle takip gerektiren karmaşık süreçler ortadan kalkar ve olası hataların ya da suistimallerin önüne geçilir.
Petrol Ofisi Automatic, UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) ile tam entegre çalışarak kamu kurumları ve özel sektör firmalarının yasal mevzuatlara uyumlu bir şekilde yakıt yönetimi yapmasını da mümkün kılar.
Herhangi bir analiz ya da tüketim hesaplaması yapmamakla birlikte; sistemin sunduğu kapsamlı yakıt alım raporları, kullanıcıların maliyetlerini daha düzenli takip etmesine ve operasyonel süreçlerini bu doğrultuda planlamasına yardımcı olur.
Unutmayın: Yakıt verisine hâkim olmak, bütçe yönetiminin temelidir. Petrol Ofisi Automatic ile yakıt alım sürecinizi dijitalleştirin, harcamalarınızı şeffaf şekilde yönetin.